do I smell fish?

Fanken, jag tappade just fiskpinneklet på tangentbordet. 
Försökte pilla bort det med ett hårspänne. Men fan, det åkte ner mellan v, b och g. Damn.
Det är strängt förbjudet att äta vid datorn enligt pappa. Kanske om jag pillar in skiten under c så det inte syns. Ja, det fungerade! Nu är alla nöjda och glada.



update: nu spruttade apelsinen saft i ögat på mig. ajajajajaj. Tänk om det påverkade min syn. Ett orange filter över högerögat. Tänk så fint och orange allt blir då. Höh...

update2: oj. det är apelsinsprutt över hela skrämen.

Kommentarer
Postat av: Pl

brukar göra så med clementing. det är tradition varje vinter när clementinsäsongen startar. XD

2008-09-19 @ 15:03:22
Postat av: Egoina

det är nog lika bra att dricka whiskyn skulle jag tro-- moha ;)

2008-09-19 @ 15:10:37
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Rhymenocerous

åååh fiskpinnar!!!! nu blev jag bautahungrig på fiskpinnar.

2008-09-19 @ 15:53:24
URL: http://shehasmicrosoft.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0