yayolicious

Internet fungerar! Hurray! Fråga mig inte hur men det var min lillebror som drog i någon sladd och petade på någon knapp. 

Igår var Helan, Kakan, Soffan och jag på bio. Jag skäms nästan för att skriva det men vi såg High School Musical 3 (och vi gillade den). 
Helan och Soffan är riktiga fans, Kakan någonstans mitt i mellan och jag har hittills hatat filmerna. Men, tro det eller ej, igår så släppte allt. Jag sjöng med i låtar som aldrig förr spelats för mina öron, dansade sittandes och klappade i händerna av lycka. Allt för en töntig film. 
Okok jag rycktes med i stämningen.
Nu kan vi glömma det här och se en djup, tankeväckande film för att återfå förståndet. Vad sägs om Legally Blonde? Nummer två.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0