senaste fototrippen

    
    
1. Jag såg mig djupt i ögonen och tänkte svårmodigt "fan vilken rynkig hand".
2. Aliens har lagt ägg på vår åker. Det känns lite coolt att skriva "vår åker". 
3. Häst och konstig växt. 
4. Hungrig häst som sket i gräset jag erbjöd. "Jag kan själv", som en treåring.
5. Gais med köttfärssås på näsan. 
4. En annan häst som rev runt bland ekblad. Den ville inte heller ta emot mina gåvor.

Oj, när inlägget publicerades formade bilderna sig som ett F. Det får bli början på dagens ord. Flott. Idag har jag ätit flott (syftar inte på något fint eller bra, utan rent härligt fett), jag såg en Vänner-repris där Ross tänkte dricka flott för att visa sin kärlek till Rachel och i morgon tänker jag tvätta mitt hår innan det blir flott(igt). Se så bra det ordet passade in idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0