i´m the only gay eskimo

Eller kanske inte.
Nu har jag druckit så mycket mjölk att magen gurglar och skriker "laktosöverflöd! laktosöverflöd!". Det finns inte ens plats att rapa.

Idag skulle jag fråga Helén om hon brukar sjunga i offentliga duschar men det blev "Brukar du duscha i offentliga duschar?" sen brast jag ut i asgarv och dunkade huvudet i bordet. Det var inte ens kul och H förstod inte vad jag menade.
Förresten så sjunger hon alltid i duschen. Hon skulle sjunga om duschen så stod mitt på torget.
Jag sjunger också, asbra texter om att fila fötterna och raka benen. Synd att sådana vackra verk sköljs ner med vattnet i avloppet.

Oj nu börjar le grafik.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0