huhuhu?

Jag fejkskolkar. Har bild, är klädd i målarrock och har oljefärg på fingrarna. MEN jag sitter i datarummet och skyller på att min tavla måste torka lite innan jag fortsätter. Det är bra.
Att inte ha internet hemma är väldigt ensamt, fast lite positivt också. Igår städade jag mitt rum för att det inte fanns annat att göra (och för att en dammråtta åkte in i min näsa, en stooooooor dammråtta).

Dagens klantigheter:
-spillde ut massor förtunning (till oljefärg), två gånger.
-tappade penslarna x antal gånger
-kletade oljefärg på mössan
-tappade paletten på golvet, upp och ner...
-åt en mackaron från bordet i matsalen som antagligen legat där ett tag, jag trodde det var jag som tappat den. Blä.

Skål och så ses vi kanske en annan dag i ett annat universum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0