damn

MEN!
Av misstag drog jag ut usb-sladden till mp3:n som nu laggar. "Enheten avlägsnades inte på rätt sätt. Ändringar kan ha gått förlorade...blahblahblah!".
Men uppdatera databas då j*vla mp3.
Jag lyssnar lite på The Vines och försöker tänka positivt, det fungerar jättebra till "Fuck the world". 
Förövrigt har jag inte pluggat till provet i morgon trots att jag haft hela dagen på mig. Jo förresten, jag har läst en mening. 
Det känns som att jag vill pissa på skolan, men bra betyg är också kul. Skit.
Slå sönder en stol och ta dig samman.
Jag ska ha mvg på provet. Just det. Nattplugg.
Måste bara hänga en tvätt, laga mp3:n och plocka undan den halva kladdkakan som står på spisen. Se så bra jag är på att komma med undanflykter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0