att skriva om precis ingenting fast ändå massor

Hallå där jag testar att skriva en text. Den texten ska förhoppningsvis inte hoppa undan för bilden. Men vem vet, kanske gör den det ändå. Den här datorn är ju inte känd för att göra som jag vill. Nej nu ska jag inte vara sådan, datorn fungerar alldeles utmärkt. Som smältande smör i solsken. Kan du tänka dig.
Oj oj vad jag skriver, om ingenting faktiskt, det bara sköljer på. Nonsens överallt. Jag kan säga att jag är rätt så bra på att babbla om precis ingenting, men tyvärr är det ointressant.

Just nu lyssnar jag på The White stripes. Det var länge sedan sist, jag har saknat dem lite. De rockar. Rocketirockrock.
Det är mörkt ute nu, natt också. Klockan är över tolv. Egentligen borde alla små flickor sova, men jag vet åtminstone en som sitter upp framför datorn och skriver nonsens. 
Nej, usch det är så obehagligt när en vuxen kvinna kallar sig för flicka, fast jag tycker det känns sjukt att säga att jag är en kvinna också. Tjej kanske fungerar, men det låter lite taffligt. Därför brukar jag säga att jag är en man, men det stämmer ju inte. Varken på utsidan eller insidan. 
Tänk om jag var född till man i hjärnan och ville operera fram en snopp och sånt. Det vore väldigt jobbigt, men samtidigt lite spännande. Jag är glad att jag tycker det är ok att vara tjej, även om det är skittrist en gång i månaden och coca cola zero-reklamen upprör. 
För männen handlar det om att dricka coca cola och få livet precis som han vill ha det, meaning: sexiga tjejer som går runt i underkläder och passar upp på en, öppna relationer, gruppsex och sprängningar.
När en tjej dricker coca cola utan socker, då är det gladpop som gäller. Hon vågar plötsligt släppa loss och göra fula miner. Jo tjena. Jag hatar coca cola-reklamerna.
Dessutom hoppar texten undan för bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)

allt bra?

jag har en tävling jag hoppas du vill delta i

http://enlitentax.blogg.se/2008/october/tavling-1.html

2008-10-10 @ 00:01:46
Postat av: Sandra!

Hej!



Jag har några jättebra tips till dig! 5 sidor där man på ett enkelt sätt samlar poäng och får pengar eller presentkort helt gratis. Självklart får du fler poäng om du registrerar dig genom mina länkar.





Nummer 1. GRATIS KLÄDER



Här samlar du lätt ihop poäng som du sedan byter mot presentkort från H&M eller Gina Tricot. Det är verkligen en lönsam sida! Jag har redan fått ihop 650 kr i presentkort.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803





Nummer 2: GRATISBIO



På denna sida kan man komma upp i höga summor fort. Man kan få presentkort på 300, 500 eller 700 kr, och man får poäng på en mångd olika sätt.Registrerar du dig via denna länken får du dessutom 25 extra poäng.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=21852





Nummer 3: GRATISGEN



Den här värvar man andra, men det är väldigt lätt att få ihop poäng. ( Man behöver endast 1 poäng+ 7 värvade för att få sin första pryl ) Denna sidan är en av mina favoriter för det går så fort att få sina saker. Själv har jag fått 25 lotter och sex and the cityboxen.



http://www.gratisgen.se/?ref=67998





Nummer 4:PENGARGRATIS



Denna sidan är mina andra favorit. Hur smidigt och lätt som helst att samla ihop poäng som man sedan byter mot riktiga pengar. Du får dina pengar insatta på ditt konto eller i ett brev på posten. Man kan väldigt snabbt komma upp i höga summor! Jag har redan fått ihop 400 kr!



http://pengargratis.se/?r=1332





Nummer 5: GRATISMAKEUP



Detta är på samma sätt som gratiskläder men istället får man presentkort på KICKS. Där får man även poäng för att logga in och svara på dagens fråga, vilket gör att det går ännu snabbare att komma upp i poäng :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482





Lycka till!

2008-10-10 @ 00:02:21
Postat av: Nea.

Wooow, reklam^^

2008-10-10 @ 00:06:03
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: M a r i a

haha det är härligt att sitta och tjöta med folk och snacka om ingenting. Det är just ibland dom där "snack-om-ingenting-diskussionerna" som är mest givande ;)

Och tack snälla rara för den fina kommentaren

2008-10-10 @ 00:22:28
URL: http://mariiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0